Reklamácia tovaru

Máte problém so svojím zakúpeným tovarom?

  • Nedá sa Vám zaostriť ďalekohľad, nedrží Vám kríž pri nástreľovaní puškohľadu, alebo máte iný technický problém s mikroskopom, teleskopom, s nočným videním alebo termovíziou, ktoré ste zakúpili u nás. Áno aj to sa môže stať a Vy v tomto prípade máte nárok na reklamáciu Vášho tovaru.
  • Aby sme Vám celý tento proces uľahčili, pripravili sme pre Vás reklamačný formulár. Tento si môžete stiahnuť na konci stránky, uložte do počítača, vyplňte a spolu s reklamovaným tovarom pošlite na našu adresu.
  • O výsledku reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do 30 dní.

Ako postupovať v prípade reklamácie?

  • Vyplňte prosím reklamačný formulár, ktorý je dispozícii na stiahnutie na tejto stránku. Stiahnete ho úplne bežným spôsobom po kliknutí na tlačítko uložiť, následne si zvolíte miesto na disku, kde sa má súbor uložiť
  • Reklamačný formulár následne otvoríte, vytlačíte a s perom vypíšete. Doporučujeme závadu popísať čo najpodrobnejšie, v prípade potreby môžete priložiť aj nákres. Na záver tento formulár podpíšte
  • Formulár vložte do zásielky, ktorá bude obsahovať reklamovaný tovar, doklad o kúpe (faktúru), ktorý slúži zároveň ako záručný list a tento formulár. Tovar je potrebné poslať kompletný, podľa možnosti v originálnom balení.
  • Reklamovaný tovar pošlite na adresu: JURYKO,s,r.o., Komenského 5, 911 01 Trenčín
  • V prípade akýkoľvek otázok a nejasností nás neváhajte kontaktovať. Sme tu pre Vás

 

Čakajte prosím...
Užívateľský panel
Napiště nám zprávu