Ako nakupovať
1. Vyberte si tovar
- Ak nemáte žiaden produkt vybraný, zvoľte si v hornom menu kategóriu, v ktorej sa nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem
- Ďalší spôsob ako si vybrať produkt je napísať názov produktu do vyhľadávania v hornej časti
- Ak si nie ste istý, ktorý produkt bude pre Vás ten najvhodnejší, môžete si prečítať naše články v blogu, kde nájdete množstvo zaujímavých informácií. Alebo nás môžete priamo kontaktovať a my Vám pomôže s výberom
2. Vložte tovar do košíka
- Pokiaľ ste si už vybrali, v detaile produkte kliknite na tlačítko "Do košíka"
- Tovar sa automaticky vloží do košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, že tovar je vložený v košíku
- Následne sa môžete rozhodnúť či prejdete "Do košíka" a dokončíte nákup, alebo sa vrátíte k nákupu a pridáte ďalší tovar.
3. Zmena obsahu košíka
- Pokiaľ ešte nakupujete a chcete si pozrieť obsah košíka, alebo dokončiť objednávku, kliknite na košík v pravom hornom rohu stránky.
- V košíku je prehľadne zobrazení zoznam tovaru, ktorý ste si tam vložili. Môžete ešte zmeniť jeho množstvo alebo produkt celkom z košíka vymazať ikonkou krížik.
4. Nákupný košík
- Zvoľte si spôsob dopravy, tovar Vám môžeme zaslať, alebo si ho môžete osobne prevziať u nás v Trenčíne
- Vyberte si jeden zo spôsobov platby.
- Vypíšte svoje meno a priezvisko, dodaciu adresu, e-mail a číslo telefónu. O stave objednávky Vás budeme informovať e-mailom a telefonicky.
- V prípade, že fakturačná adresa je iná ako dodacia, treba vyplniť aj fakturačnú adresu.
- Pri nákupe na firmu treba vyplniť firemné údaje pri fakturačnej adrese.
- Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, stačí sa prihlásiť, Vaše údaje už budú vyplnené. Samozrejme,, je možný nákup aj bez registrácie.
- Ak máte doplňujúce informácie ku objednávke, napíšte ich do poľa "Poznámky".
- Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
- Na záver si skontrolujte všetky zadané údaje, ak je všetko v poriadku, kliknite na tlačítko "Odoslať objednávku"
- Po odoslaní sa Vám zobrazí informácia, že objednávka bola odoslaná do nášho systému.
5. Potvrdenie o prijatí objednávky
- Hneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme v poriadku dostali Vašu objednávku.
- Ak Vám takýto mail od nás nepríde do 24 hodín, skontrolujte si adresár nevyžiadanej pošty (spam). Ak tam tento mail nenájdete, zavolajte nám na 0948 007 499
6. Spracovanie objednávky
- V prípade, že objednávku nie je možné z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom bezodkladne informovaní.
7. Expedícia objednávky
- Po odoslaní objednávky od nás dostanete e-mailovú správu, že Vaša objednávka je na ceste k Vám. Doručenie očakávajte kuriérom do 24 hodín alebo poštou zvyčajne 2 - 3 pracovných dní.
8. Stornovanie objednávky
- V prípade, že sa rozhodnote z akéhokoľvek dôvodu objednávku zrušiť, čo najskôr nás prosím kontaktujte, najlepšie e-mailom, alebo telefonicky.
9. Nákup na splátky cez Quatro
- Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100 € do 5.000 €. S potvrdením o príjme manželky/manžela môžete nakupovať až do 7.000 €. Pri nákupe do výšky 1.000 € Vám stačí len občiansky preukaz. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty, máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000 € len s OP, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €.
- Vyplníte všetky povinné polia v košíku. Zvoľíte si spôsob platby cez Quatro a dáte objednávku v eshope odoslať.
- Po odoslaní objednávky budete presmerovaný resp. bude potrebné kliknúť na "Pokračovanie" Žiadosti o nákup tovaru na splátky cez Quatro.
- V Žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť všetky povinné polia, ktoré sú orámované červeným.
- Zadáte svoje rodné číslo.
- V časti "Možnosti splácania" si zvolíte výšku akontácie a počet splátok. Kliknete na "Prepočítaj" a skontrolujete, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, prejdete ďalej.
- Následne vyplníte svoje osobné a kontaktné údaje, údaje o zamestnávateľovi a finančnej situácii. Pred odoslaním žiadosti máte možnosť si v súhrne žiadosti skontrolovať, či všetky údaje boli zadané správne. Ak nájdete nejakú chybu je potrebné ju opraviť a vrátiť sa na požadovaný krok cez tlačidlo "Spať".
- V časti „Potrebné doklady“ nájdete informáciu o tom, aké doklady budete potrebovať k schváleniu Vášho nákupu. Doklady môžete doložiť priamo k žiadosti alebo tak urobíte neskôr, keď na to budete vyzvaný. Žiadosť odošlete na schválenie cez tlačidlo "Odoslať".
- Schvaľovanie prebieha rýchlo a online. Do pár minút budete informovaný o výsledku schvaľovania prostredníctvom SMS resp. e-mailu, ktoré ste uviedli v žiadosti.
- Po schválení žiadosti budete vyzvaný na prihlásenie sa do MOJEJ ZÓNY, kde bude prebiehať podpis zmluvy online. O všetkých potrebných krokoch Vás budeme informovať po prihlásení.
- Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke podľa doby dodania, ktorú uvádza e-shop.
- Viac informácií nájdete priamo na stránke Quatra.